ראש הממשלה נתניהו הגיש תביעת דיבה נגד נשיא מכון המחקר ממרי בוושינגטון, יגאל כרמון, לאחר שזה אמר בריאיון ל"ישראל היום" כי: "ביבי רימה את המחנה שלו. האנשים האלה פטריוטים, לוחמים. והוא התחזה ללאומי, הלך עם האויב ושיתף פעולה עם קטאר. נתניהו יעמוד למבחן בחקיקה שמנסים לקדם חברי כנסת ממפלגתו, להכריז על קטאר כמדינת אויב. הוא ייכשל גם במבחן הזה, כי הוא לא מעז לעשות דבר נגד קטאר כבר מלפני המלחמה". התביעה הזו מגיעה בהמשך לתביעות שהוגשו נגד בוגי יעלון, יאיר גולן, אודי לוי, מפלגת העבודה (״הדמוקרטים״), אתר וואלה, שקמה ברסלר ועוד. "ראש הממשלה ודאי שלא קיבל כסף מהקטרים, אבל ממפיצי הדיבה הוא יקבל - ולא מעט", נכתב בתביעה.
נתניהו תובע את יגאל כרמון לאחר שטען שהוא קיבל כסף מקטאר
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל