צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב לפני זמן קצר והשמיד תשתיות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמלים חודידה וא-סליף שבתימן, כך נמסר מדובר צה"ל. לפי ההודעה, "נמלים אלו משמשים להעברות אמצעי לחימה והם דוגמא נוספת לשימוש והניצול הציני ששלטון הטרור החות'י עושה בתשתיות האזרחיות למען קידום טרור". התקיפות מצטרפות לתקיפות צה"ל בשבוע שעבר בשדה התעופה המרכזי בצנעאא' וכן לתקיפות קודמות שבוצעו בנמלים אלו, ונועדו "להעמיק את הפגיעה ביכולות הטרור של החות'ים". צה"ל מסר כי התקיפות בוצעו לאחר אזהרות מקדימות רבות "לצורך צמצום פגיעה אפשרית באוכלוסייה האזרחית" והזהיר את השוהים בנמלים "להתרחק ולהתפנות מהמרחב".
צה"ל תקף נמלים בתימן; "שימשו להעברת אמצעי לחימה של החות'ים"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון