חברת מניף - שירותים פיננסיים, שפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי ליזמים בתחום הנדל"ן ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2025. מהדוח עולה בבי ההכנסות גדלו ב 25.0% ל 121.8 מיליון שקל והרווח גדל ב 18.9% ל 41.9 מיליון שקל , במהלך הרבעון גדל תיק האשראי של הלקוחות בסך של כ-338 מיליון ש"ח, שמסתכם בסך כולל כ-3,734 מיליון ש"ח, נכון ליום 31 במרץ 2025 עליה של 12.3%. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של 8 מיליון ש"ח.
מניף מציגה צמיחה: רווח של 41.9 מיליון שקל ברבעון הראשון
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל