אבו אל-לאא' אל-ווילאא'י, מזכ"ל "גדודי סייד א-שוהדאא'" – אחת מהמיליציות הפרו-איראנית הפועלות בעיראק, פרסם איום בפוסט ברשתות החברתיות: "אם תפרוץ מלחמה, אז מאות מחבלים מתאבדים ישפילו בפעם השנייה את היהירות של ארצות הברית – כפי שעשו בפעם הראשונה בעיראק, כשהוציאו את ארצות הברית משם כשהיא מובסת. לא יישאר זכר לארצות הברית ולסוכניה במזרח התיכון וייפלו המשטרים שביקשו הגנה מהכיבוש".
מזכ"ל מיליציה איראנית בעיראק: "אם תפרוץ מלחמה - נשפיל בפעם השנייה את ארה"ב"
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים