מרגע תחילתו של מבצע "עם כַלָּבִיא", פועלת קבוצת יוסי-אמבולנס במתכונת חירום, ומבצעת כל משימה שנדרשת ע"י מערכת הביטחון, משרד הבריאות, משרד הרווחה וקופות החולים. לבקשת משרד הבריאות, הובילה הבוקר הקבוצה מבצע פינוי מורכב של מרכז גריאטרי ממשלתי בעיר חיפה, והעברתו המלאה למוסד רפואי ממוגן – תוך שמירה על רצף טיפולי ועל ביטחונם של דיירי המקום. כמו כן, בעקבות סגירתם של מכוני דיאליזה שאינם ממוגנים ברחבי הארץ, פתחה הקבוצה חמ"ל חירום ייעודי כדי להעביר את מטופלי הדיאליזה, בליווי רפואי מלא, למכונים ממוגנים.
מאז תחילת מתקפת הפתע באיראן: קבוצת יוסי-אמבולנס פועלת במתכונת חירום
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה