חברת ההיי טק הישראלית הרב לאומית, NICE, פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של שנת 2025, והציגה גידול בהכנסות וברווחיות כאחד. ברבעון השני ההכנסות גדלו ב-9% ל-726.7 מיליון דולר, לעומת 664.4 מיליון דולר אשתקד. במהלך הרבעון הרווח התפעולי קפץ ב-25%, והסתכם ב-160.6 מיליון דולר, בהשוואה ל- 128.8 מיליון דולר אשתקד. ואילו הרווח הנקי זינק ב-62% ל-187.4 מיליון דולר, לעומת 115.8 מיליון דולר אשתקד. הרווח למניה, בדילול מלא, ברבעון השני של 2025 גדל ב-69% ל-2.96 דולר, לעומת 1.76 דולר אשתקד.
חברת ההייטק הישראלית מתפוצצת: זינוק משמעותי ברווחיות ובהכנסות
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים