בנק דיסקונט פרסם את התוצאות העסקיות לרבעון השני של שנת 2025, והציג גידול של 6.7% ברווח הנקי ל-1.12 מיליארד שקל. התשואה להון עמד על 13.6%, לעומת 14.1% ברבעון המקביל אשתקד וסך כל ההכנסות גדלו ב-4.0% ל-3.5 מיליארד שקל. הבנק החליט על חלוקת דיבידנד בשיעור של 50% מרווחי הרבעון השני של שנת 2025.
דיסקונט מתחלק ברווחים אדירים: הוחלט על דיבידנד בשיעור של 50% מרווחי הרבעון
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון