על פי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, משרד החוץ הטורקי הוציא הודעה לפיה "טורקיה מגנה את תוכנית ההתיישבות של ישראל שמטרתה לחלק את הגדה המערבית ולנתק אותה ממזרח ירושלים", בהודעה הוסיפו שההחלטה מהווה הפרה מוחלטת של החוק הבינלאומי וטענו כי "הצעד הזה מתעלם לחלוטין מהחוק הבין-לאומי ומהחלטות האו"ם, תוקף את שלמות הטריטוריאלית של מדינת פלסטין, הבסיס לפתרון שתי המדינות, ולתקווה לשלום", כך לפי האמור בהודעה, תוך הדגשה חוזרת כי הקמת מדינה פלסטינית עצמאית היא הדרך היחידה להשגת שלום מתמשך.
טורקיה מגנה את ישראל: מתעלמת מהחוק הבין-לאומי ומהחלטות האו"ם
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל