התובע הכללי של וושינגטון הבירה, בריאן שוואלב, אמר כי הגיש תביעה נגד ניסיונו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להשתלט על משטרת המחוז. שוואלב אמר כי התביעה, שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בוושינגטון, נועדה לגרום לבית המשפט לקבוע כי השתלטותו של טראמפ על משטרת העיר אינה חוקית. בשני האחרון טראמפ הודיע כי הוא פורס את מאות חיילי המשמר הלאומי בוושינגטון ומשתלט באופן זמני על משטרת העיר כדי לרסן את מה שתיאר כ"מצב חירום של פשע" בבירת ארה"ב, אם כי סטטיסטיקות מראות כי מקרי הפשיעה האלימה ירדו.
התובע הכללי בוושינגטון הגיש תביעה נגד טראמפ, בגין ניסיון ההשתלטות על המשטרה
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל