נוואף סלאם, ראש ממשלת לבנון הגיב על איומיו של נעים קאסם בראיון לעיתון א-שרק אל-אווסט: "האיום של קאסם - בין אם ישיר או חבוי בנוגע למלחמת אזרחים בלבנון הוא דבר אסור. אף אחד מהלבנונים היום לא מעוניין לשוב למלחמת אזרחים." לדברי סלאם "היום ההחלטה בנוגע למלחמה ושלום נמצאת בידי המדינה. ההחלטות מתקבלות היום בביירות ולא יוכתבו לנו מטהראן או מוושינגטון. קאסם מדבר על סוגיית ריכוז הנשק בידי המדינה כעניין חדש, אך מדובר בעניין שכבר הונח על השולחן מאז החתימה על הסכם טאאף ב-1989".
ראש ממשלת לבנון על נעים קאסם: "האיומים על מלחמת אזרחים - דבר אסור"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל