במהלך מחאה נגד המלחמה בעזה, המשטרה עצרה שלושה בני אדם שהניפו שלטים. לדברי המשטרה, הם "קראו קריאות בגנות ישראל ופעולותיה במלחמה בעזה, שעלולות להפר את שלום הציבור, ותקפו שוטרים". עוד צוין כי המחאה הייתה לא חוקית, והמפגינים לא נשמעו להנחיות השוטרים ואף תקפו אותם. עוד ציינו במשטרה כי החקירה נגד השלושה נפתחה.
במהלך מחאה באום אל פחם: המשטרה עצרה שלושה בני אדם, חקירה נפתחה נגדם
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים