לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף וחזרת אונר"א לתפקוד ברצועה, מהארגון נמסר כי "יש לנו כמות מזון המספיקה לתושבי עזה ל-3 חודשים וזה קריטי לשליטה בהתפשטות הרעב".
אונר"א מזהירים: יש לנו כמות מזון רק לשלושה חודשים - מנסים למנוע את הרעב
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע