בהודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ נמסר: שני ארונות החטופים החללים המלווים בידי כוח צה"ל חצו לפני זמן קצר את הגבול לשטח מדינת ישראל ועושים דרכם למרכז הלאומי לרפואה משפטית, שם יבוצע הליך זיהוי. נציגי צה"ל מלווים את בני המשפחות. צה"ל מבקש לנהוג ברגישות ולהמתין לזיהוי הרשמי שיינתן תחילה למשפחות החטופים החללים.
צהל ושב"כ: שני ארונות החטופים החללים חצו t, הגבול לשטח ישראל
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד