לאחר תקיפות צה"ל ברצועת עזה, אשר חודשו בעקבות הפרת ההסכם על ידי חמאס בשעות הבוקר, הארגון הוציא הודעה בה נכתב כי "שמרנו בקפידה על ביצוע ההסכם והמתווכים או הערבים לא סיפקו שום הוכחה להפרה או להפרעה מצידנו". עוד ציינו כי "ישראל הפרה את ההסכם מהיום הראשון וביצעה פשעים רבים והפרות חמורות כלפי אזרחים".
חמאס דוחה את הטענות: "לא הציגו בפנינו הוכחות שהפרנו את ההסכם"
פרשת רון ארד נפתחת מחדש? הדיווח שמסעיר את לבנון | דיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן