קרן השקעות ישראלית רב לאומית חדשה "אורליוס" יוצאת לדרך. הקרן השלימה לאחרונה גיוס ראשוני של 50 מיליון דולר שבכוונתה להרחיב אותה ל 150 מיליון בהמשך. קרן ההשקעות החדשה מתמקדת בטכנולוגיות דיפנס טק ו- DUAL USE, ופועלת מישראל, ניו יורק, ולונדון. בראשה יעמדו אנשי בכירים בתחום הצבאי כמו האלוף במיל' אמיר אשל לשעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל משרד הביטחון אשר ישמש כשותף, אדמירל מייק רוג'רס לשעבר מפקד ה-NSA רשות האבטחה של ארה"ב ואודי לביא לשעבר סגן ראש המוסד. בנוסף לאנשי העסקים הישראלים אלון ליפשיץ שינהל את הקרן ותומר ג'ייקוב.
בכירים בתחום הצבאי יעמדו בראש קרן השקעות ישראלית רב לאומית חדשה
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא