דירקטוריון נופר אנרגיה אישר את תנאי העסקתו של המנכ"ל החדש עופר ינאי, שהוא גם הבעלים. מדובר בעסקה בין בעלי עניין הכפופה לאישור האסיפה ב־26 בנובמבר. התנאים כוללים דמי ניהול חודשיים בסך 166 אלף שקל ובונוס שנתי של כמיליון שקל כפוף לביצועים. בתפקידו הקודם כיו"ר נהנה ינאי מתשלום של 1.2 מיליון שקל. יעדיה של החברה כוללים הגדלת מקורות ההון בהיקף של כ־700 מיליון שקל בשנה (שלא בדרך חוב או הנפקת מניות), הגדלת היקף הפרויקטים באנרגיות חלופיות ל־25% מגה־וואט בשנה וגידול של 50% במתקני אגירה.
עופר ינאי בחוזה חדש: 3 מיליון שקל מתפקידו כמנכ"ל בחברה שלו
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי