דירקטוריון נופר אנרגיה אישר את תנאי העסקתו של המנכ"ל החדש עופר ינאי, שהוא גם הבעלים. מדובר בעסקה בין בעלי עניין הכפופה לאישור האסיפה ב־26 בנובמבר. התנאים כוללים דמי ניהול חודשיים בסך 166 אלף שקל ובונוס שנתי של כמיליון שקל כפוף לביצועים. בתפקידו הקודם כיו"ר נהנה ינאי מתשלום של 1.2 מיליון שקל. יעדיה של החברה כוללים הגדלת מקורות ההון בהיקף של כ־700 מיליון שקל בשנה (שלא בדרך חוב או הנפקת מניות), הגדלת היקף הפרויקטים באנרגיות חלופיות ל־25% מגה־וואט בשנה וגידול של 50% במתקני אגירה.
עופר ינאי בחוזה חדש: 3 מיליון שקל מתפקידו כמנכ"ל בחברה שלו
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד