על פי דיווח בניו-יורק טיימס, נשיא ארצות הברית טראמפ הכריז כי הורה לצבא האמריקאי לחדש את הניסויים הגרעיניים – לאחר הפסקה של שלושה עשורים. בדרכו חזרה מביקור של שישה ימים באסיה, אמר הנשיא לכתבים כי החליט כך משום שמדינות אחרות ממשיכות לבצע ניסויים גרעיניים. אלא שבטיימס מציינים כי הניסוי הגרעיני האחרון התרחש בכלל ב-2017, בידי צפון קוריאה – המדינה היחידה שביצעה ניסויים בעשורים האחרונים. עוד צוין כי לא מוסקבה ולא בייג'ינג ערכו ניסויים זה כמעט 30 שנה, למרות שרוסיה הודיעה לאחרונה שערכה ניסויים בשני כלי נשק גרעיניים מתקדמים – ניסויים שלא כללו פיצוץ גרעיני.
טראמפ הכריז כי הורה לצבא האמריקאי לחדש את הניסויים הגרעיניים
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל