מדינת לבנון צפויה להגיש בימים הקרובים תלונה רשמית נגד מדינת ישראל - בעקבות בניית חומת ההפרדה על גבול לבנון, כך דווח בסוכנות הידיעות "רויטרס". על פי הדיווח, התלונה מגיע בטענה כי החומה "חצתה את הקו הכחול", ומפרה את הסכמה 1701 של האו"ם, אשר מגביל את חיזבאללה לפעול אך ורק מצפון לנהר הליטאני, ולמעשה הביא לסיום מלחמת לבנון השנייה.
ביירות לוחצת על הדוושה: ישראל בדרך חזרה לדוכן הנאשמים באו"ם
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן
אלפי עובדי הייטק בדרך: העיר בצפון שמתכוננת לפיצוץ אוכלוסין