האונליין החרדי: אשליה יפה
יתרה מזו, הנחת העבודה שרשת חרדית חדשה תרים את השוק דרך אונליין מתעלמת מנתון חשוב. החלק הארד קור של המגזר החרדי כמעט ואינו פעיל ברכישות אונליין. יש מגמות שינוי, יש צעירים שצורכים אונליין, אך הם עדיין אינם הרוב הקובע.
העובדה שלרשת אושר עד, אחת הרשתות החזקות והמזוהות ביותר עם הציבור החרדי והדתי, אין אונליין, אינה מקרית. זו החלטה שנולדה מניתוחים עסקיים ארוכי טווח. האונליין הפרימיטיבי שמגלגל מיליארדים נמצא מאחורי הקלעים-פלטפורמת המכירה "משנת יוסף", שיטת מכירה חצר מבוססת שכבשה את השוק במגזר החרדי, וגם היא כבר אינה מציגה את הסל הזול ביותר.
אם קומפלט תצליח, זה לא יהיה בזכות אתר יפה או הבטחות לעשרות סניפים, אלא בזכות שילוב נדיר של תמחור אמיתי, מודל לוגיסטי חכם ויכולת לעמוד לאורך זמן מול הספקים החזקים ביותר בשוק. זו משימה קשה בהרבה מכפי שהכותרות משדרות. לחצו כאן לאייטם