זאת לא הייתה השנה של שוק המשומשות: היצע נרחב של מכוניות חדשות, כולל רכבי 0 ק"מ בהנחות של עשרות אלפי שקלים, ואי־ודאות כלכלית דרדרו את מחיריהן כלפי מטה. רק מעטות איבדו אחוזים בודדים ממחירן, ממכוניות חלום כמו פרארי רומא (3.1%) ופורשה 911 (2.2%), ועד האוטו של השכן, כמו מאזדה 3 סדאן 2 ליטר (1.7%), סיאט איביזה ושברולט ספארק (1.2%).
מי־רון לוי, סמנכ"ל קבוצת לוי יצחק, ערך עבור "מעריב" בדיקה מיוחדת של 100 דגמים פופולריים מקבוצות השוק העיקריות. בבדיקה נמצאו המפסידות הגדולות - והקטנות. התמקדנו בדגמי 2023, לאור הנטייה של הישראלים להחליף את הרכב בחדש אחרי שלוש שנים. בין המפסידות הגדולות ביותר היו שתי חשמליות: יונדאי קונה EV, שאיבדה 40.2% משוויה, יורדת מ־115 ל־82 אלף שקל בין ינואר לנובמבר, ואאודי אי טרון, שאיבדה 34.9% משוויה, יורדת מ־317 ל־235 אלף שקל. לחצו כאן לאייטם
טלטלה בשוק הרכב: הרכב שאיבד מערכו הכי הרבה השנה - "כמעט 100 אלף שקל"
אחת הערים הגדולות בצפון בדרך לטלטלה: "יהיה כאן גל עזיבה"
מיליארדי דולרים בסכנה: א-סיסי מסרב להיפגש עם נתניהו - וזו הסיבה
הקשרים החשאיים בין ישראל למיליציות בלבנון נחשפים: “הם התאמנו בארץ” | פודקאסט מעריב
הסוקר של מעריב מסביר: המהלך היחיד שימנע מהקואליציה לצלול בבחירות
השיגור הכפול של טורקיה: טיל בליסטי קטלני ואיום מרומז על ישראל