בישראל בירכו על המהלך של ממשל טראמפ להטיל סנקציות על שני שופטי בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג. לשכת ראש הממשלה פרסמה ברשת X ציוץ בו נכתב באנגלית: "ישראל מברכת את ארצות הברית על הטלת סנקציות על השופט גוצ'ה לורדקיפנידזה ועל השופט ארדנבאלסורן דמדין מבית הדין לערעורים של בית הדין הפלילי הבינלאומי".
בישראל מברכים את ממשל טראמפ על הסנקציות האחרונות על שופטי בית הדין הפלילי הבינלאומי
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
ראש המל"ל לשעבר מזהיר: האמריקנים מעדיפים הסכם גרוע שיציל את איראן מתבוסה
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"