בשעה 19:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה בקומה החמישית של בניין - ברח' כוכב הצפון באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח "אסותא" בעיר שלושה פצועים בעקבות שאיפת עשן. ביניהם: אישה בת 88 במצב בינוני ושני ילדים במצב קל.
שריפה בבניין באשדוד: אשה בת 88 במצב בינוני בעקבות שאיפת עשן
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
ראש המל"ל לשעבר מזהיר: האמריקנים מעדיפים הסכם גרוע שיציל את איראן מתבוסה
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"