מוקדם יותר היום כוחות צוות הקרב של חטיבת ירושלים (16), הפועלים בצפון רצועת עזה, זיהו שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לעבר הכוחות באופן שהיווה איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר בהכוונת הכוחות חיסלו את המחבלים במטרה להסיר את האיום.
כוחות צה"ל חיסלו 2 מחבלים שהיוו איום מיידי במרחב הקו הצהוב בעזה
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא