עמותת נגישות ישראל העניקה לבנק הפועלים אות "ארגון נגיש" כהכרה בהשקעה ובמחויבות הבנק להנגשת השירותים לכלל הציבור – כדי שכל לקוח, ללא יוצא מן הכלל, יוכל לקבל שירות עצמאי, מכבד ושוויוני.
למרבה הצער, במהלך המלחמה האחרונה, הצטרפו למעגל האנשים עם מוגבלות כ-100,000 אנשים, מתוכם מעל ל-20,000 פצועי צה"ל. בנק הפועלים אימץ את פצועי ופצועות צה"ל ויחד עם אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל הקים עבורם את תוכנית הסיוע "בשביל ההצלחה" בהיקף של 12 מיליון ₪ שמלווה את פצועי צה"ל מבית החולים ועד החזרה לשגרה.
מיום הקמתו של הבנק, ניתן דגש מיוחד לשירות שוויוני ונגיש לכל לקוחות הבנק, עם ובלי מוגבלות, והבנק משקיע משאבים בהנגשת הסניפים, האתר, האפליקציה ומוקדי השירות. בנוסף, הבנק מדריך את עובדיו כל העת על מנת להבטיח חוויית שירות מותאמת לכולם.
עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש: "אנו רואים זכות גדולה להעניק שירות שוויוני לכל אדם, תוך כבוד והכרה בצורך לעצמאות ובהעסקת עובדים רבים עם מוגבלות נראית ומוגבלות שקופה כחלק אינטגרלי מעובדי הבנק. מחויבות זו היא חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלנו ומהאחריות החברתית שאנו מובילים."
מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, נעמה הלוי פאר: "הנגשה אינה לא רק חובה – היא ערך שמוביל אותנו. אנחנו מאמינים שארגון נגיש הוא ארגון שמחובר לקהילה, שמבין את הצרכים השונים ויודע לתת מענה אמיתי. אות "ארגון נגיש" הוא צעד חשוב במסע שלנו ליצירת חברה שוויונית ומכילה יותר. קבלתו מהווה ציון דרך משמעותי המצביע על מחויבות הבנק להמשך החתירה לשירות שוויני לכל לקוחותינו".
מריאנה מועלם, מנהלת תחום גיוון ונגישות באגף לבנקאות חברתית: "בבנק הפועלים מועסקים מאות עובדות ועובדים עם מוגבלות במגוון יחידות ועיסוקים. אנחנו משקיעים מאמצים רבים בגיוס עובדים נוספים ויצירת ליווי מותאם בתהליכי הקליטה וההכלה. אנו מנגישים עבורם את סביבת העבודה באמצעות התאמות בינוי, ברכישת ציוד עזר, בשירותי תמלול ותרגום לשפת הסימנים ובליווי אישי, זאת בנוסף למתן כלים וידע של מנהלים ועובדים נוספים בארגון".