ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "ההצעה לסגירת גל"צ היא חלק מהמהלך של הממשלה לביטול חופש הביטוי בישראל בשנת בחירות. הם לא מצליחים להשתלט על המציאות, אז הם מנסים להשתלט על התודעה. קודם רשת ב' וערוץ 11, עכשיו גל"צ, בקרוב גם ערוצים 12 ו-13. הם לא יעצרו. בכל מקום שבו יש אמת שלא נוחה לממשלה הם פועלים לחיסולה. הממשלה לא יודעת להתמודד עם יוקר המחייה, עם הפקרת הביטחון, עם השתמטות החרדים אז היא סוגרת את התקשורת".
לפיד תוקף: "קודם רשת ב' וערוץ 11, עכשיו גל"צ, בקרוב גם ערוצים 12 ו-13"
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא