ארגון העיתונאים והעיתונאיות, ביקר בחריפות את החלטת הממשלה לסגור את גל"צ: "נעתור לבג"צ נגד החלטת הממשלה לסגור את גל"צ". עוד הוסיפו: "החלטת הממשלה על סגירת גלצ מהווה פגיעה קשה ואסורה בחופש הביטוי ובחופש העיתונות. זו החלטה בלתי סבירה ובלתי מידתית הפוגעת באושיות הדמוקרטיה ושלטון החוק ובכלל, אין לממשלה כל סמכות לנקוט בצעדים כלשהם בנוגע לשידורי התחנה- הנושא מצוי באחריות הבלעדית של הכנסת משום ששידורי החדשות בגלצ הם חלק בלתי נפרד מהשידור הציבורי כפי שנקבע בחוק תאגיד השידור ובפסיקת בית המשפט העליון".
ארגון העיתונאים והעיתונאיות: "נעתור לבג"צ נגד החלטת הממשלה לסגור את גל"צ"
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעה התקיפה
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיירית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"