לפי ההערכות, אם המערכה תסתיים בהסדר מול המשטר הנוכחי בלי טיפול ממשי ביכולת האיראנית במפרץ, טהרן לא תראה בהורמוז אפיזודה חולפת. היא תראה בו נכס. לכן, מבחינת גורמים ישראליים, השאלה של ח'ארג אינה נוגעת רק להכנסות הנפט של איראן, אלא גם לשאלה אם המשטר ייצא מן המערכה עם תחושת בעלות על מנוף לחץ אזורי שיישאר בידיו גם ביום שאחרי.
בירושלים סבורים: "הכרזת הניצחון על איראן לא יכול להיות בלי זה"
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"
נתניהו התוודה, והפתיע את הנוכחים: "ראיתי את עצמי כפגר פוליטי" | משפט בנימין נתניהו
הציבור בישראל מתייצב נגד דונלד טראמפ: הנתונים שמספרים את הסיפור
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"