דובר צה"ל בפרסית פרסם אזהרה בחשבון שלו ברשת X לתושבים בצפון-מערב העיר אראק ובאזור התעשייה ח'ייראבאד הסמוך, וקרא להם להתפנות באופן מיידי מהאזורים המסומנים. בהודעה נמסר כי צבא ישראל צפוי לפעול בשעות הקרובות נגד תשתיות צבאיות של המשטר האיראני במרחב. בצה"ל הדגישו כי נוכחות אזרחים באזור מסכנת את חייהם, וקראו לציבור לעזוב את המקום למען ביטחונם ובריאותם.
לקראת תקיפה: דובר צה"ל בפרסית קורא לתושבים של עיר גדולה באיראן להתפנות
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקריית אתא - פעולות החילוץ נמשכות
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה