לא נעים להודות, אבל "זהו זה" של כאן 11 לא עומדת בשום סטנדרט טלוויזיוני עכשווי. היא לא סאטירה, וודאי לא בועטת או נושכת. רוב הזמן היא נעה בין נחמדה למשעממת. היא גם לא ממש מצחיקה, היא אנכרוניסטית, ובטח לא מעזה או הולכת רחוק. רוב הזמן היא עייפה ומאוד לא קצבית. אין לה אפילו פורמט או מבנה ברור או מלהיב. זו תוכנית אנלוגית בעולם דיגיטלי, מערכוני לואו-טק במרחב של בינה מלאכותית.
הם פלאי עולם, אבל התסריט פח: הפרידה העגומה של "זהו זה" | דרור רפאל
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15