הקשר ההדוק עם ישראל קיבל משנה תוקף בדבריו של שגריר ישראל באמירויות, יוסי שלי, בראיון ל"קלמן ליברמן" ברשת ב'. שלי הדגיש כי היחסים בין המדינות "עולים ופורחים", וכי הם באים לידי ביטוי מובהק בתחום ההגנה. למרות שסירב להתייחס ישירות לדיווחים על סיוע ביירוט טילים, הוא ציין כי נתניהו ובן זאיד שומרים על קשר רציף ותקין.
הסוד של בן זאיד ונתניהו: הברית הביטחונית עם האמירויות ממשיכה להתהדק
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח