על רקע המגעים בין ארצות הברית לאיראן לגיבוש הסכם, בכירים בישראל משדרים אופטימיות זהירה מאוד. גורמים ישראליים אומרים כי ההערכה היא שקיים סיכוי סביר שהצדדים אכן יגיעו להסכם – וכי אם ייחתם כזה, הוצאת האורניום המועשר אל מחוץ לאיראן תהיה חלק בלתי נפרד ממנו.
אופטימיות זהירה בישראל: הצדדים עשויים להגיע להסכם - זה הבונוס הגדול שנקבל
60 יום להסכם: האיראנים חושפים מה קיבלו מארה"ב
יאיר גולן בהצהרה דרמטית: "כל השותפים יודעים שעבאס היה עמית ראוי בקואליציה"
50 שנה למבצע אנטבה: "ידענו שזאת משימה שחשוב מאוד לבצע"
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
הבכיר לשעבר במפרץ מחסל את חיזבאללה: "איראן מנסה להציל את מה שנותר"