גבר בן 50 נפצע באורח קשה במהלך עבודתו בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב, כשהוא סובל מחבלות.
פראמדיקים במד"א ארז ואורי מלמד וחובש בכיר במד"א ליפא הירש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 50 כשהוא שכוב על הרצפה מעורפל הכרה לאחר שנפצע במהלך עבודתו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".