למרות ההתקפות החזקות שארה"ב וישראל הטילו על איראן במבצע שאגת הארי המשטר הרצחני עדיין לא נכנע. אלוף (מיל') אליעזר (צ'ייני) מרום, לשעבר מפקד חיל הים, בשיחה עם ברק סרי ואלי אוחנה בתוכניתם ברדיו 103FM, עמד על טיבו של המשטר האיראני והסביר את מה שעומד מאחורי ההתקפות האיראניות על איחוד האמירויות.
"המהלך של דונלד טראמפ של פתיחת המצרים היה גאוני לדעתי, הוא השאיר את איראן במצב שבו הם צריכים לבחור בין 2 חלופות גרועות, מו"מ עם תנאים קשים של ארה"ב או חזרה ללחימה שתערער את המשטר. הבעיה פה היא לוחות זמנים, טראמפ בשבוע הבא נפגש עם נשיא סין ולכן עכשיו הוא לא יחדש את הלחימה. לא ברור לי מה האמריקאים מתכוונים לעשות"