נפתלי בנט הגיש תביעת דיבה על סך 2 מיליון ש"ח נגד עידית סילמן, אוהד טל וערוץ 14, בטענה לפרסום שקרים על מצבו הנפשי, ניהול הממשלה והפצת לשון הרע במסגרת ראיונות ושידורים.
אחרי שסילמן פירקה לנפתלי בנט את הממשלה - הוא מגיב להשפלה החדשה שלה
הפסגה בשוויץ: בארה"ב נזהרים - מול התרחיש המדאיג מצד איראן
מזכר ההבנות עם איראן: הפסקת אש טקטית - לא פתרון אסטרטגי
פרשן ערבי בכיר: טראמפ לא ויתר על פירוק חיזבאללה - ושינה דרך פעולה
"רמת דוד" בדרום לבנון: המהלך של צה"ל הותיר את חיזבאללה בהלם | צפו
הצפון נפתח מחדש: פיקוד העורף מסיר הגבלות מקו העימות