בפגישה דנו השניים בחיזוק היחסים בין ישראל לצ'ילה ובאפשרות להחזיר את שיתוף הפעולה בין המדינות להיקף רחב, כפי שהיה בעבר, בין היתר בתחומי החקלאות, הבריאות, הבינה המלאכותית, הטכנולוגיה ותחומים נוספים. במהלך השיחה אמר נשיא צ'ילה כי בכוונתו להשיב את שגריר צ'ילה לישראל בתוך כמה שבועות - צעד שיסמן שינוי משמעותי ביחסים בין המדינות.
עוד סיפר קאסט כי בארצו נמתחה עליו ביקורת לקראת הפגישה עם הנשיא הישראלי, וכי נטען שעליו לעסוק בסוגיה הפלסטינית. לדבריו, הוא הבהיר כי בכוונתו להתמקד ביחסי ישראל-צ'ילה ובשיתופי פעולה טכנולוגיים ומדיניים בין המדינות. הנשיא הצ'יליאני הוסיף כי ממשלו פועל נגד טרור ואנטישמיות בצ'ילה. הרצוג כתב לאחר הפגישה כי השניים שוחחו על "ההזדמנויות החשובות לחזק את יחסי ישראל-צ'ילה - לטובת שתי מדינותינו."