פעוטה כבת שנתיים נפלה מגובה של כ-4 מטרים בטבריה - מצבה קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה למרכז הרפואי לצפון (פוריה) עם חבלה רב מערכתית.
פרמדיקית מד"א מריה טרכטמן וחובשי מד"א שלו שלמה בן שבת וולדיסלב טשיצ'נקו, סיפרו: "ראינו את הפעוטה כשהיא שוכבת על הרצפה, בהכרה עם חבלות קשות בגופה, לאחר שנפלה מגובה של כ-4 מטרים. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".