בסוכנות הידיעות רויטרס דיווחו מפי משרד החוץ האמריקאי, כי ישראל ולבנון "ישוחחו אינטנסיבית" ב-15-14 במאי.
משרד החוץ האמריקאי: ישראל ולבנון ישוחחו ב-15-14 במאי
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15