משרד הבריאות הוציא צו סגירה מנהלי למסעדת "אצה" בחדרה. בביקורת שנערכה במסעדה נמצאו ליקויים תפעוליים ומבניים חמורים ומצב תברואי ירוד המסכנים את בריאות הציבור באופן חמור ומיידי. נוכח חומרת הממצאים קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה האכילה במקום סכנה מיידית לבריאות הסועדים במקום.
בין הליקויים שנמצאו: אריזות בשר שהופשרו והוקפאו בשנית, נוצות ולשלשת יונים באזור כניסת הספקים, תקרה שאינה שלמה ואינה אטומה לכניסת מזיקים, חשש לזיהום צולב של ירקות ובשר, תיקנים נצפו יוצאים מפתח בקיר המפריד בין אזור שטיפת הירקות לאזור הפס החם, דגים שהופשרו במשך זמן ממושך וללא סימון תאריך הפשרה