גיצים שהתעופפו מגלגלי מכונית נוסעת במהירות עוררו את חשדם של שוטרי תחנת נתיבות. נהג הרכב הרהיב עוז, הסיע אותו ליד התחנה ואף ביצע "דריפטים" כדי להשמיע רעשי חריקה. השוטרים סימנו לרכב לעצור אך הנהג דרך בעוצמה על דוושת התאוצה וניסה להימלט. בכביש התפתח מרדף משטרתי אחר הרכב, שנאלץ בסופו של דבר לעצור. הוא הוקף בשוטרים שדרשו מהנהג ושני הנוסעים לבוא החוצה. לתדהמת השוטרים יצאו מהרכב שלושה נערים בני 15-14. אחד מהם היה זה שאחז בהגה ונהג ברכב למרות שלא הוציא מימיו רישיון נהיגה.
"נהיגת קטינים ללא רישיון נהיגה היא תופעה חמורה ומסוכנת שעלולה להסתיים באסון כבד", הבהיר סגן ניצב עדי בוחבוט, מפקד תחנת המשטרה בנתיבות. הערנות של שוטרי התחנה והתגובה המהירה שלהם מנעו המשך סיכון של ממש למשתמשי הדרך. הפעילות כלפי מי שבוחר לנהוג ללא רישיון תימשך ונפעל למיצוי הדין עם כל גורם שיאפשר מכירת רכב למי שאינו מורשה לנהוג, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ועל חיי אדם". המשטרה עיכבה את השלושה לצורך המשך החקירה.