חברת אל על פרסמה את התוצאות העסקיות לשנת 2018 עם מעבר להפסד נקי של 52 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 6 מיליון דולר בשנת 2017. אחת הסיבות להפסד, היא העלייה במחיר הדלק בכ-30% . עם זאת למרות השנה המאתגרת ההכנסות גדלו בכ-2% ל-2.14 מיליארד דולר.
גונן אוסישקין מנכ"ל אל על הסביר: "בעקבות המשך יישום מדיניות השמיים הפתוחים, התגברה בשנת 2018 התחרות בנתב"ג, בדגש על חברות תעופה אירופאיות ומהמזרח הרחוק. השוק בנתב"ג גדל מ-20.2 מיליון ל-22.3 מיליון נוסעים. חרף התחרות הצליחה החברה לשמור על שיעור תפוסה של כ-84% ולהגדיל את הכנסותיה מהטסת נוסעים ב-54 מיליון דולר".
גונן אוסישקין מנכ"ל אל על הסביר: "בעקבות המשך יישום מדיניות השמיים הפתוחים, התגברה בשנת 2018 התחרות בנתב"ג, בדגש על חברות תעופה אירופאיות ומהמזרח הרחוק. השוק בנתב"ג גדל מ-20.2 מיליון ל-22.3 מיליון נוסעים. חרף התחרות הצליחה החברה לשמור על שיעור תפוסה של כ-84% ולהגדיל את הכנסותיה מהטסת נוסעים ב-54 מיליון דולר".