בעקבות המגבלות שננקטות במטרה לבלום את התפשטות הקורונה, ניתן לראות עלייה בהזמנת מוצרים מהבית ושירותי האינטרנט, ומתוך כך גם בשימוש בכרטיסי האשראי. השימוש בכרטיסי אשראי לרכישת שירותים שונים, בכלל זה בידור, באמצעות האינטרנט גדל בכ-17.9% ולרכישת מזון ומשקאות בכ-9.6%. ביחס לחודש מאי, השימוש בכרטיסים גדל בכ-3.7%: לרכישת שירותים בכ-6.0% ולרכישת מזון ומשקאות בכ-2.1%.
אפקט הקורונה: עלייה של כ-9% בשימוש בכרטיסי אשראי ביוני
"משהו בזוי, בורות": הליכודניק המיתולוגי התפוצץ על רוטמן ולוין | צפו
נתניהו נפגש עם שגריר ארה"ב לאו"ם: פערים עצומים מול וושינגטון
פרסום ראשון: הסקר שגורם לרעידת אדמה בצמרת הליכוד | כל הפרטים
נמנע מלהזמין את נתניהו לגרמניה, מזהיר מפני סיפוח בגדה: ביקור פרידריך מרץ בארץ
לא באים אל ההר: השם הכי נפוץ בישראל כבר לא הכי פופולרי