לקראת ועידת האו"ם לענייני אקלים שתיערך בשבוע הבא בסקוטלנד, ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר בחברת האנרגיה הירוקה פינרג׳י בכפר סבא. "נושא האנרגיה הירוקה הוא מרכיב נוסף במאמץ לשמירה על כדור כארץ והטיפול במשבר האקלים", אמר בנט. "הנחת היסוד שלי היא שמהר מאוד תהיה תחרות על הפטנטים בתחום, לכן אנחנו צריכים להיות חלוצים עולמיים".
בנט ביקר בחברת האנרגיה פינרג'י: "עלינו להיות חלוצים בתחום האנרגיה הירוקה"
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"