משרד הבריאות פרסם היום (שני) את תוצאות הבדיקה האפידמיולוגית של חולה מספר 29 מאזור המרכז. מדובר בגבר בשנות ה-40 לחייו, שלא ידוע היכן נדבק. אלו המקומות בהם נכח לפני שאובחן כחולה:

ב-28 וב-29 בפברואר הוא ביקר בבית הכנסת חב"ד ביישוב ענב שבשומרון, בין השעות חמש עד שש וחצי ועשר וחצי עד 12 וחצי (בהתאמה). ב-1 במרץ הוא ביקר בסופר "אושר עד" בפתח תקווה בין השעות 17:00 ל-18:30 ובין השעות שבע וחצי לתשע בערב הוא ביקר בכמה חנויות בקניון הגדול בעיר: חנויות גלי, זארה, אלדו, ספרינג, סושייה אושי אושי ובית קפה ניו דאלי.

ב-2 במרץ הוא נכח בקלפי ביישוב ענב בין השעות חמש לחמש וחצי בערב. ב-3 במרץ הוא ביקר בבית אבות נווה אורה, רחוב ארגמן בירושלים, מחלקת תשושי נפש, בין השעות 11:00-12:30. אחר כך הוא ביקר בחנות המוכרת אביזרים לפורים ובחנות לבייגלה בקניון  רב שפע ברחוב שמגר בירושלים. הוא שהה במקום עד אחת וחצי.

ביום שבת בבוקר הוא נכח בתפילת שחרית בין השעות 09:30 ל-10:00 שהתקיימה בעזרת הגברים בבית הכנסת חסידים בטלז סטון. בין השעות שבע וחצי עד שמונה בערב הוא נבדק במוקד רפואי באלעד ברחוב רבי עקיבא.

ממשרד הבריאות נמסר: "כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400. אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".