פועל פלסטיני נוסף, שעובד בבניין בתוך ישראל, הושלך על ידי מעסיקו ליד המחסום, כשהוא סובל מחום ושפעת. מדובר במקרה שני בשבוע האחרון של מעסיק ישראלי שמשליך עובד ליד מחסום. התקרית החדשה אירעה ליד מחסום אריאל/סלפית מדרום לכיפל חארס. מושל סלפית, עבדאללה כמיל, הורה להזעיק אמבולנס ייעודי, ולהעביר את הפועל לבדיקות רפואיות.

כוחות הביטחון הפלסטיניים מגבירים את הלחץ על הסוחרים שמפרים את הצווים. בחברון פעלו השוטרים למנוע יציאות מיותרות של תושבים מבתיהם, וכן סגרה שני מפעלים שיצרו מסכות, מאחר והמסכות לא עמדו בקריטריונים הרפואיים. בנוסף, שישה סוחרים הוזמנו לחקירה לאחר הפרת צווים.

קורונה בעולם הערבי

במצרים נאלצה המשטרה להתערב, לאחר קריאות שהחלו במרפסות, במהלכן התפללו האזרחים לסיום משבר הקורונה, הפכו לצעדת המונים ברחובות אלכסנדריה. "ההפגנה נגד הקורונה" הסתיימה במעצרים, אך מאוחר יותר כל העצורים שוחררו. כמו תמיד, גם הפעם האשימו את האחים המוסלמים באחריות להתארגנות, כאשר המופתי נאלץ לצאת בהודעה כי "מי שמכנס אנשים – פועל נגד השריעה". במצרים הודיעו השלטונות על עוצר קורונה מהשעה שבע בערב עד שש בבוקר למחרת, וסגירת כל החנויות ומרכזי המסחר בימים שישי-שבת.

סעודיה הודיעה כי העוצר בכל רחבי הממלכה יחל ממחר, החל משעה 18:00 בערב ועד לשעה 6:00 בבוקר למחרת. הסעודים רשמו 205 מקרי קורונה חדשים ביממה האחרונה, וגם מקרה המוות הראשון.

באיראן גירשו את הרופאים מארגון רופאים ללא גבולות. "אנחנו במוכנות מלאה ואין לנו צורך בארגון זר שיסייע לנו", אמר בכיר במשרד הבריאות, ואחד העיתונים ציטט גורמים במשמרות המהפכה, כי "מדובר בארגון המרגל עבור ארצות הברית". המנהיג העליון עלי חמינאי נמצא באבל, לאחר שחמתו של בנו מתה מקורונה.