חדר סיעת העבודה בכנסת נסגר הבוקר (רביעי) והחל חיטויו, זאת לאחר שהתגלו אצל מנהלת הסיעה תסמינים חריגים. היא הגיעה למרפאת הכנסת והעידה על כך שאינה מרגישה טוב, וייתכן שהיא מפתחת תסמינים חריגים. היא נתבקשה לחזור לביתה ולעשות בדיקה באחד ממוקדי מד״א. טרם נתקבלו תוצאות בדיקתה, אך קצין הכנסת ניצב יוסף גריף, הורה על חיטוי חדר סיעת העבודה. עד לסיום החיטוי לא תתאפשר כניסה לחדר הסיעה.

בתוך כך, הוועדה המיוחדת בעניין ההתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה את מינויו של ח״כ עפר שלח לתפקיד היו״ר. שלח אמר: "הוועדה קמה בשעת משבר לאומי אדיר, שלכנסת יש תפקיד מכריע בהתמודדות עימו. נסייע ככל שיידרש לפעולתם של הממשלה וגופי הביצוע, נפקח עליהם לטובת הציבור ונעצב תשתית רעיונית וחוקית למערכת לאומית, בתחומי הבריאות, הכלכלה והממשל, כדי שנהיה מוכנים טוב יותר בעתיד". הוא הוסיף כי "הקורונה היא אתגר רב ממדי, שמסכן כל אזרח. יחד עם ראשי הוועדות האחרות, אדאג  שהכנסת תמלא את חלקה הראוי כדי שנעמוד באתגר הזה".

"על פי כל התחזיות באוקטובר נובמבר יש לנו קורונה 2 ואנחנו נפעל לתפקוד יותר טוב. טובי המוחות יובאו לפה. נייצר לא רק חשיבה אלא גם פעולה אל מול הממשלה", ציין עוד חבר הכנסת שלח, "נקים ועדות משנה לכלכלה ולבריאות והן ינוהלו על-ידי יושבי ראש שאמנה. ועדת המשנה לממשל תהיה בראשותי במליאת הוועדה". בהמשך התייחס לדברי הח"כים, שביקשו לקיים דיונים בהשתתפות יותר משתתפים: ""הכנסת הוחרגה מתקנות שעת חירום אך בהחלטה של יו"ר הכנסת שלא חסרו בה מניעים פוליטיים הכנסת אימצה את הסטנדרטים הכי חמורים. אפנה ליו"ר הכנסת לנושא התכנסות הוועדה והמוזמנים".