במהלך תכניתו היום (שלישי) ב-103FM, התייחס אראל סג"ל להתכתבות שערך עם הכתב ג'וש בריינר, בה התייחס לציוץ שלו אודות אלו המתכננים לבלות את ערב ליל הסדר הם הוריהם על אף הסגר שהוטל על ידי משרד הבריאות במטרה לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בערב החג. סג"ל איבד את שלוותו וצעק: "מי שנוסע לסדר להוריו הוא מטומטם וחסר אחריות". 

בפתח דבריו אמר סג"ל: "ג'וש בריינר צודק בפוסט שכתב, זה לא ייאמן, אבל אנשים מתכוונים לעשות סדר עם ההורים. הוא כתב שמי שעושה סדר עם הוריו - חרא בן אדם ששונא את הורים שלו. הם יודעים לקרוא ולאכול, אז הם יסתדרו" הקריאו והתרעם. 

"אני חוזר ואומר - מתים מהמחלה הזאת בצורה איומה, בחרחור, בחנק. זה נורא, תחשבו על זה שאין לכם אויר. אבל אלו לא יהיו אתם, אלא אבא ואמא שלכם, כי אתם מטומטמים וחסרי אחריות. ראיתם מה קרה בפורים, הייתה התפרצות" הוסיף. 

"בסדר פסח הזה, אתם תהרגו את ההורים שלכם וזה ישב על המצפון שלכם. אם ההורים שלכם מטומטמים ולא מספיק חכמים כדי להבין את הסכנה, וסליחה שאני מדבר בבוטות, ואומרים לכם 'תבואו הכול יהיה בסדר' - אתם תהרגו את ההורים שלכם. אני באמת מתחנן, תבינו שאין חסינות ושזה לא קשור לגיל. אנשים צעירים באנגליה, בצרפת, באיטליה, מחוברים למכונות הנשמה, אבל למבוגרים זה ממש גזר דין מוות. תשמרו על ההורים שלכם" הפציר במאזיניו.