בעקבות מספר מקרים בהם התגלו חולי קורונה שהשתתפו בישיבות ממשלה, עלו טענות על טיפול בררני המבדיל בין שרי ממשלה לאזרחים מן השורה. כזכור, בשבוע שעבר השר רפי פרץ הגיע לישיבת ממשלה מבלי לדעת שחלה בקורונה. לאחר חקירה אפידמיולוגית שנעשתה בנדון, הוחלט להכניס את השרים אלקין, אביטן ואורלי לוי לבידוד. עם זאת, שרים רבים אחרים שנכחו בישיבה לא נדרשו לבידוד - כך דווח הערב (שני) בחדשות 12. לעומת זאת, תחקיר הראה כי אזרח פשוט שיפנה למוקד משרד הבריאות עם תרחיש דומה ידרש להכנס לבידוד. 

לצורך הבירור, תחקירן של חדשות 12 שוחח עם חוקרת אפידמיולוגית של משרד הבריאות והעלה בפניה מקרה דומה, לפיו התגלה רק לאחר ישיבת עבודה כי אחד הנוכחים אומת כחולה קורונה. תשובת החוקרת אינה משתמעת לשתי פנים- בכל מקרה בו הייתה קרבה לחולה קורונה, על כל הנוכחים בישיבה להכנס לבידוד. בשיחה אחרת, הציג התחקירן בפני החוקרת מקרה הדומה לזה שאירע לשר אוחנה- שלא נדרש בבידוד- ותשובתה הייתה זהה: "במידה והיה מגע הוא מחוייב להכנס לבידוד". 

ממשרד הבריאות נמסר: "לאחר בדיקה שנעשתה, השרים אינם מחוייבים בבידוד מאחר שישבו במרחק, עטו מסכה והייתה ביניהם מחיצה". עם זאת, יש לציין כי לפי השרים שנכחו בישיבה תיאור זה אינו מדויק.