אחת האוכלוסיות שנפגעו באופן הקשה ביותר במהלך משבר הקורונה היא זו של הקשישים. בתקופה האחרונה הם נעזרים באפליקציה שפותחה לשם תיאום עם מתנדבים, המנסים לסייע להם בשגרת יומם.

עזריאלי - המכללה האקדמית להנדסה בירושלים והמיזם "שמחת זקנתי" פיתחו אפליקציה ייעודית זו להתאמה מקסימלית בין צורכי הקשישים והמתנדבים. האפליקציה מאפשרת התאמה על בסיס שפה, מין, שעות, תחומי עניין וכדומה. עד כה נוצרו באמצעות האפליקציה יותר מ־30 "שידוכים" בתוך כשבוע וחצי.

המנגנון פועל באופן הבא: הקשיש מכניס בהליך הרישום באפליקציה או באתר (אם הוא מתקשה בכך, ההליך הרישום נעשה בסיוע בן משפחה או עובד סוציאלי) לאיזה סיוע הוא מצפה מהמתנדב ומהם המאפיינים הרצויים לו, דוגמת: שעות התנדבות, שפה מועדפת, תחומי עניין, מין המתנדב/ת וכו'). ואילו מהצד השני של המתנדב מוכנסים אותם פרטים בהתאמה. לאחר מכן האפליקציה מציגה את ההתאמות האופטימליות עבור המתנדב והקשיש.

רונן קוזניק, מיוזמי המיזם 'שמחת זקנתי', מסר כי "מאז נכנסה האפליקציה לשימוש לפני כעשרה ימים נעשו באמצעותה כבר 30 'שידוכים', רובם בתחומים של סיוע טכנולוגי וקיום שיחות טלפון לתמיכה ואחר". יצוין כי בעקבות משבר הקורונה מתמקדים כעת בעיקר במפגשים טלפונים ומצמצמים את המפגשים האנושיים עם מבוגרים הנמצאים בסיכון.

הסטודנטיות חן פרידמן וירדן פינרי הלומדות בשנה ד' לתואר הנדסת תוכנה במכללת עזריאלי  מסרו  כי שיתוף הפעולה עם 'שמחת זקנתי' הוא 
"Win Win", מכיוון שמצד אחד הרגשנו שאנו עושות משהו שתורם לחברה בריאה וטובה יותר, ומנגד ניצלנו את ההזדמנות ליישם בפועל את מה שלמדנו במסגרת לימודי ההנדסה וגם זכינו בשתי נקודות זכות לקראת קבלת התואר".

המיזם פועל בשיתוף פעולה עם כל גורמי הרווחה בעיר ירושלים.