תוקף את המפגינים: יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, תקף הבוקר (חמישי) בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו את המשך קיום ההפגנות בבלפור. הוא כתב: "אם כחול לבן יכנעו לדרישת ה״הדגלים השחורים״ ויאפשרו להם להמשיך להפגין למרות המצב המטורף אליו נקלעה המדינה -  יש לפרק את הממשלה מיד. אין זכות קיום לממשלה שמובלת לתהום באמצעות פופוליזם שפל שפוגע בבריאות הציבור ומסכן את המדינה רק כדי לרצות מספר אנרכיסטים המונעים משנאה ורוע". 

מוקדם יותר היום, תקף בראיון לגל"צ את המשתתפים בהפגנות המחאה מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, בטענה כי הם ממשיכים בהפגנות בניסיון לפגוע בממשלה ובהישגיה. "המפגינים שמחים בליבם על 7,000 נדבקים ביום כי זה פוגע בממשלה ובנתניהו. הדרך שלהם לנטרל את רה"מ היא לייצר כאוס וחורבן במדינה באמצעות הפצת הקורונה", אמר זוהר.

מפגינים בבלפור (צילום: דוברות המשטרה)

"ההפגנות לא מחלישות אותנו פוליטית, אלא מחזקות. הן הוגבלו כי הן מוקד תחלואה במימדים של אלפים והן הורגות את היכולת שלנו להסביר ולאכוף את ההנחיות", הוסיף.

הדגלים השחורים מסרו בתגובה: "הגענו לסגר הנוכחי בין היתר כי ח״כ זוהר דאג לפתוח את אולמות האירועים כדי שקרוב משפחתו יעשה קופה. הוא אחד האשמים העיקריים במצב התחלואה".

כזכור, במתווה הסגר הכללי שייכנס מחר לתוקפו נקבע כי בהפגנות יש לשמור על מרחק של שני מטרים בין המפגינים, וכן להתיר לשוטרים לאכוף הפרה של חוקי ההתקהלויות, לרבות מתן קנסות.