שרי החינוך והבריאות, יואב גלנט ויולי אדלשטיין, הודיעו הבוקר (שני) כי נושא עטיית המסכות בכיתות א'-ב' ייבחן מחדש על ידי צוות מיוחד. זאת, לאחר תלונות של הורים לתלמידים ואנשי חינוך.

בהודעה משותפת מטעם משרדיהם נמסר כי "לאור פניות רבות של הורים ואנשי חינוך בנוגע לחובת עטית המסכות לתלמידי כיתות א'-ב' לאורך כל יום הלימודים, בכיתה ובהפסקות, שר החינוך יואב גלנט ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו על הקמת צוות מיוחד משותף שיבחן מחדש את דרישת גורמי המקצוע במשרד הבריאות על עטיית מסכות. זאת, בשים לב להגבלות ולהנחיות הבריאותיות הנדרשות לשמירה על בריאות התלמידים וצוותי החינוך".

איתי קרויטרו, יו"ר מועצת התלמידים הארצית, בוועדת הקורונה

ביום חמישי האחרון החליט קבינט הקורונה לאפשר השבוע את פתיחת מסגרות החינוך לילדים בכיתות א'-ד' בלבד, עד 20 תלמידים בכיתה, למשך ארבעה ימים לפחות מדי שבוע, בהתאם למתווה שגובש לצמצום ההדבקה בנגיף הקורונה.

לפי המתווה שאושר כל התלמידים ואנשי הצוות יעטו מסכה בכל עת, לרבות בהסעה לפעילות כאמור וממנה, למעט בעת אכילה או בפעילות גופנית. כמו כן, הוחלט כי כל התלמידים יעטו מסכות בלימודים, לרבות תלמידי כיתות א' ו-ב', וכי התלמידים יאכלו את ארוחותיהם בשטח פתוח, ואם הדבר לא אפשרי, בישיבה בשולחן נפרד לכל תלמיד בכיתה. כעת, כאמור, הנושא ייבחן מחדש.